donderdag 19 januari 2012

Aangepaste gymtas... adjusted gymbag

Toen we de tas in gebruik wilde nemen vond ik de opening boven toch te ruim. Doordat ik redelijk zware stof heb gebruikt kan je hem niet mooi dichttrekken. Voor mijn dochter heb ik ook al eens een gymtas gemaakt maar deze had een klepje over de opening.

When we wanted to use the bag, I found the opening at the top still too wide. For my daughter I  already have made a gymbag which had a cover over the opening.
 
Terwijl mijn zoon nog aan zijn ontbijt zat heb ik snel een klepje getekend, geknipt en in elkaar gestikt.

While my son had his breakfast, I quickly drew, cut and stiched a flap together.


Zo vind ik de tas een stuk beter en kan hij mee naar school.

1 opmerking:

  1. Hoe lang doet je zoon over zijn boterham?? Goede oplossing. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...