dinsdag 24 januari 2012

Gehaakte slak... Crochet snail

Weer een boekje van Christel Krukkert erbij gepakt. Want ik kan het toch niet laten om 's avonds op de bank even heerlijk te haken.
Mijn katoen is al aardig op dus het was wat zoeken naar de kleurtjes.


From a Christel Krukkert book I made this snail. Enjoying the evening just to crochet.
My coton stock was low, so it was hard to find nice colors.


En zo hebben we er weer een diertje bij en deze keer is het een slak geworden.

And yet we have another animal! This time it is a snail.
 

Zoals Carla en Céline al opmerkte het is natuurlijk een schildpad. Zo in de bonen met mijn slakkenhuisjes dat ik ze echt overal zie ;-)

8 opmerkingen:

  1. leuk! ik ben ook weer aan het haken geslagen, zo heerlijk om te doen!

    fijne dag van Tjits!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje! Maar volgens mij is het toch een schildpadje?
    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, maar het is inderdaad een schildpad. Of toch een slak met identiteitscrisis?? Je krijgt de smaak goed te pakken met het haken! Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    Wat een schatje weer. Je hebt deze ook weer heel mooi gemaakt.
    Fijne middag nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben toch zo jaloers op al die bloggers die zo mooi kunnen haken. Ik breng er echt niets van terecht.
    Leuk hoor dit ja....schildpadje...slakje?
    Maakt niet uit...hij is prachtig en zo leuk.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij leuk geworden zeg...ja dat haken is wel heel erg gezellig!!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, wat een skeetie!!!
    Ik ben hier ook volger geworden, en ga zo even kijken op je andere blog!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het ook al meer op een schildpad lijken!!

    Leuk!

    Ik ondek deze blog nu pas.Ik ga een poging wagen om hem in mijn linkenlijst te zetten. Dat lukt me de laatste tijd telkens niet. Waar dat aan ligt, geen idee!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...