woensdag 11 januari 2012

Gymtas... Gymbag...

Het is al weer even geleden dat ik iets voor mijn zoon heb gemaakt. Het nieuwe jaar ben ik daarom goed begonnen en heb voor hem een gymtas gemaakt. Deze stond al heel lang in de planning en hij lag zelfs al een gedeelte klaar.

For my son I made this bag. He can use it for gym or field-hockey training. 


De gymtas past goed bij zijn schooltas die ik vorig jaar voor hem had gemaakt.

It is similar to his bag for school.


Een apart vakje voorop de tas, dat gesloten wordt met klittenband, geeft het iets extra's.
Hij is er blij mee en dan is moeders ook weer tevreden. Op naar het volgende klusje, zoon en dochter hebben allebei nog een heel wensenlijstje. Dus voorlopig zit ik weer wat uurtjes achter de naaimachine.

At the front of the bag I made a little pocket with velcro. 

8 opmerkingen:

  1. hoi Nicole, ik ga je hier volgen, leuk! Ben vooral geïnteresseerd in je knutseldingen, steeds leuk om te lezen en om ideetjes op te doen.
    Ben benieuwd, succes!
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Natuurlijk ga ik je hier ook volgen! Dat wordt gewoon dubbel genieten!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als beginnend haakster word ik alvast ook volger van deze blog.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole,
    Ik ben gelijk mee gegaan naar je nieuwe blog hoor, en volgen ga ik ook natuurlijk.
    Wat een heerlijke gymtas heb je voor je zoon gemaakt. Lekker stoer en stevig.
    Ben benieuwd wat je volgende project wordt...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stoere tas voor je zoon!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit, Past goed bij de andere tas. Naar mijn idee heeft de kleur blauw toch je voorkeur als je de foto's ziet van je laatste projecten.... groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende tas, respect,
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...