zondag 22 januari 2012

Nieuw shirt... New shirt

Voor mijn dochter heb ik een shirt gemaakt met een bijpassende sjaal. Het patroon heeft ze weer zelf uitgezocht.

For my daughter I made a shirt with a matching scarf. She chose the pattern herself.


Vorige week heb ik het shirt in elkaar gestikt. En dit weekend er nog een sjaaltje bij gemaakt. Het is een Burda patroon.

Last week I stitched the shirt together. And this weekend I made the scarf. It's a Burda pattern.


Het shirt staat ook heel leuk onder haar nieuwe jasje, wat ik een paar maanden geleden gemaakt heb.

The shirt also looks very nice with her new jacket, which I  made a few months ago.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prqchtige combinatie met jasje en spijkerbroek.\
    Geweldig...zo knap!!
    Fijne zondag,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    Zo, dat kun jij goed zeg. Heel mooi gemaakt allemaal. Wat zal je dochter hier blij mee zijn...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie Nicole, kunt zien dat dochterlief dezelde smaak heeft als moeder! Heel mooi gemaakt. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...