vrijdag 3 februari 2012

Gehaakt hangertje...

Haken is absoluut verslavend, ik kan het echt niet laten. Mijn zoon lag ziek op de bank en vroeg of ik bij hem kwam zitten. Zo zitten vind ik helemaal niks. Mijn zoon had ook niet veel praatjes dus maar weer eens de haaknaald ter hand genomen.

Ik had nog een houten hangertje dat een beetje grof was en waar ik dus nooit iets aan hing. Maar met een 'jasje' aan is hij weer heel goed bruikbaar.



Een bloemetje erop dat ik nog had liggen en nu kijken in welke kast het hangertje verdwijnt.
Mijn dochter had haar oog er al op laten vallen.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole,
    Wat een schatje... Heel mooi gemaakt.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo nicole..
    Leuk dat je een volger van me bent geworden.
    denk ga gelijk even bij jou kijken..vind je hanger heel leuk en je vogel vetbolletjes wat een leuk idee.
    zullen ze nu vast heel lekker vinden.
    grtjs jolanda (http://handmadebyjolanda.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk toch altijd die hangertjes gehaakt in een leuk werkje!! Ik kan me voorstellen dat je dochter die al op het oog heeft. Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog en een fijn knutselweekend en sterkte met je zoon. Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...