woensdag 29 februari 2012

Rozen... Roses...

Afgelopen week hadden de kids vakantie dus dan wordt er meestal ook geknutseld. Al heel lang had ik het voornemen om eens papieren rozen te maken. Eigenlijk zijn het rozen van filterzakjes. Op de site van Martha Stewart stond een heel duidelijk filmpje dat wij stap voor stap gevolgd hebben.

Last week the kids had their holidays, so we tried to make roses out of coffee filter bags.
We got the instructions from Martha Stewart’s web site. 


We zijn al heel tevreden over onze eerste pogingen maar willen het zeker nog wat gaan verbeteren. Ook leuk om ze te gaan beschilderen.

We are already satisfied, but next time we will do some colouring.

9 opmerkingen:

  1. Als je er niet bij had verteld dat ze van papier waren dan had ik het in eerste instantie niet gezien. Wat mooi gedaan, geen vouwtje, kreukeltje enz. Erg mooi. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en dat van filterzakjes.
    Wens je een gezellige dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is duidelijk, jullie hebben heerlijk geknutseld.
    En ook nog een heel fijne vakantie gehad neem ik aan...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er best leuk uit, misschien probeer ik het ook eens uit.

    Bedankt voor de tip!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!

    Je kunt ze ook kleuren met koffie/thee en wat kaneel!

    Een paar blaadjes tegen de onderkant laat het nog echter ijken! Maar voor een eerste poging.......knap hoor!!

    Lieve groetjes Thea ♥

    Wanneer haal jij de woordverificatie eraf??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er heel mooi uit, heel fijntjes! Misschien idee om de randjes te dompelen in ecoline oid? Ben benieuwd of er nog een vervolg komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve mede bloggers...

    Zoals jullie weten ligt onze juth met rugklachten op de bank... nu leek het mij wel leuk om haar lange dagen een beetje gezelig te maken door allemaal een kaartje te sturen...doe je mee..

    Ik heb haar adres..

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...