vrijdag 30 maart 2012

Dubbele ovenwant...

Voor de verjaardag van de vriendin van mijn broer had ik een mooie ovenwant gekocht. Eigenlijk een beetje als grapje omdat ik zo "jaloers" ben op hun oven. Zelf vond ik de want ook wel leuk. Even de maatjes opgeschreven en van de week aan de slag gegaan. Het was even zoeken naar de juiste lapjes want ik wilde iets uit mijn voorraad gebruiken.


Het is een dubbele ovenwant geworden makkelijk om een taart uit de oven te halen. Dus nu kan ik gaan bakken.


Op onderstaande foto zie je dat het een dubbele ovenwant is hier nog zonder het beige biesje.


5 opmerkingen:

  1. Lijkt mij erg handig. Ziet er mooi uit. Ik kom graag je eerste bakcreatie proeven! Fijn weekend, Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er best leuk uit, mooi stofje ook!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,
    En zo mooi vind je ze vast in kant en klaar in de winkel... Echt prachtig mooi door de kleurkeuze natuurlijk...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole, ben even aan het bijlezen.
    Wat een leuke ideeën heb je gemaakt.
    Die quilt is super, wil dat ook nog eens doen, maar zoveel werk (zucht) en ik wil al zo veel.
    Geniet van je weekend.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een goed idee zo'n dubbelen ovenwant.
    wat zijn de maten als ik zo brutaal mag zijn.
    heb ook weer zin om met me naaimachine aan de slag te gaan.en dan is dit wel een leuk werkje.
    en wat heb je al vulling genomen??
    Ojah en die appeltaart zag er lekker uit...
    moet je ook eens proberen om er warme vanillie saus over heen te doen. jammie krijg al helemaal trek.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...