vrijdag 16 maart 2012

Quilt...

Vorig jaar ben ik begonnen aan een quilt voor mijn dochter. De lapjes zaten redelijk snel aan elkaar maar het doorquilten is een flinke klus. Toen heb ik het een beetje laten afweten maar nu ben ik weer verdergegaan.

Last year I started this project. A quilt for my daughter. This year I want to finish it so that I can start an other project.


Al zestien blokken zijn klaar en ik ben dan ook bijna op de helft. Alleen voor de rand moet ik nog een leuk motief verzinnen; eerst maar eens al die blokken afmaken.


Het geeft al wel een leuk effect.

3 opmerkingen:

  1. heel leuke combi, de lapjes die je hebt gekozen! wat een werk, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Nicole, goed bezig! Je ideeen voor de rand komen vanzelf wel. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,
    Wat ontzettend mooi en ook heel knap gemaakt. Ik vind ook je kleurkeuze heel leuk.
    Hele klus lijkt me, succes met de rand...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...