vrijdag 1 juni 2012

Nog een hangertje en haakmapje

Het lijkt net of ik niks meer gedaan heb maar helemaal stilgezeten heb ik niet. Er lag nog een hangertje dat afgemaakt moest worden. Alleen het bloemetje ontbrak nog dus dat was zo gedaan. Nu hangt hij alweer in mijn kast met een nieuwe zomeroutfit eraan.


Voor mijn moeder heb ik nu ook een haakmapje gemaakt en ze heeft hem al in gebruik genomen. Ontzettend handig zo'n haakmapje ik maak er veel gebruik van. Alles zit keurig bij elkaar.


Nu weer verder met een haakwerkje en een strandtas.

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het al zo stil daar aan de andere kant van het dorp, ha ha. Ziet er gezellig uit. Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat haaknaalden mapje..en hangertje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...