zondag 10 juni 2012

Strandtas...

De vakantie komt er weer aan. Dit jaar gaan we naar het strand en daar hoort een leuke tas bij.
Al een hele tijd liep ik met dit idee rond maar nu moest ik er toch echt tijd voor maken.
Samen met het creatieve brein van mijn dochter hebben we deze tas tot stand gebracht. Alle materialen hadden we al in huis. Samen hebben we zitten puzzelen hoe we de tas wilde maken.

The holiday is coming. This year we go to the beach and that includes a nice bag. All this time I walked around with this idea but now I really had time for it.
Along with the creative mind of my daughter we have accomplished this bag. We used all the materials we already had.


Voor op de tas zitten vier grote vakken waarvan twee met een klittenbandsluiting. Op de achterzijde zitten ook vier vakken, deze zijn wat kleiner dan de zakken aan de voorzijde. En aan de binnenzijde van de tas zit nog een klein vakje met rits voor kostbaarheden. Hier moeten we toch een hoop in kwijt kunnen.

At the front of the bag are four large compartments, two with a Velcro closure. On the back are also four compartments. And on the inside of the bag a small zip pocket for valuables. 


4 opmerkingen:

  1. Amaai, wat een heel erg mooie tas zeg. Daar heb je vast erg veel moeite voor gedaan en het is het waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat istie leuk geworden! En heerlijk dat je zelf kan bepalen hoeveel zakken die heeft... het is altijd zoeken in mijn tas naar horloges/zonnebrand/snoep/handdoeken/zwemspul/etc/etc. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke tas en met al die vakjes is hij nog heel gerieflijk ook.

    Fijne week nog.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie tas, ik zeg laat de vakantie en het strand maar komen.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...