woensdag 27 juni 2012

Vogelkooitjes of lantaarntjes?

Mijn dochter heeft al vakantie, ze moet alleen haar rapport nog ophalen. Maar ze geniet dus al van haar vrije dagen. Dan vindt ze het heerlijk om te knutselen. Lekker snuffelen in een Tilda boek om ideetjes op te doen. En zo kwam ze op het idee voor de vogelkooitjes. Alhoewel zij het meer lantaarntjes vindt.


Ze heeft ze gemaakt met mooie stukken papier. Lekker rommelen in mijn kralendoos naar de juiste kralen. De vogelkooitjes of lantaarntjes zijn superleuk geworden.



Ik heb ze stiekem aan de eettafellamp opgehangen want ik vond ze zo leuk. Maar het is de bedoeling dat ze op haar kamer komen. Maar eerst moet daar nog puin geruimd worden dus zolang hangen ze gezellig boven onze eettafel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...