zaterdag 1 september 2012

Recyclen van een oude atlas...

Zo nu en dan pluis ik de boekenkast eens na. En zo vond ik een oude schoolatlas van mijn man. De kinderen hebben de nieuwste versie voor school en deze stond er dus maar te staan.
In mijn kast lag nog een I.kea vitrinekastje beplakt met een oud papiertje waarop ik was uitgekeken.
Atlas en behanglijm is de oplossing. Terwijl mijn dochter kaarten aan het maken was met allerlei papiertjes ben ik het vitrinekastje gaan beplakken.
Een heerlijk klusje met een leuk resultaat.


Voorlopig hangt het op de kamer van mijn zoon met zijn dinosaurussen erin en erop. Met de dino's is veel gespeeld maar nu lagen ze in een bak en zo krijgen ze toch weer wat aandacht. Hij is er natuurlijk veel te groot voor de dino's maar ik heb nog meer plakideetjes en dan wordt het vast een leuk geheel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole,

    Wat een super leuk idee weer! Wie wil zo'n werelds kastje nu niet op zijn kamer?
    Petje af ;-)

    Groetjes,
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat kastje, ziet er meteen heel vrolijk uit. Lijkt wel alsof die dino's de hele wereld bezitten...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...