dinsdag 4 september 2012

Zakdoekmapje...

Voor het feestje van een vriendinnetje van mijn dochter mocht ik een cadeautje maken. Nou ja, mocht. Of ik toch nog maar even snel zo'n mapje kon maken want ze vonden het zo leuk.


Nou is dit natuurlijk een geweldig klusje voor even want echt meer dan een kwartiertje kost het niet. Het zoeken naar de juiste stofjes is het meeste werk.


Bij de televisie heb ik ook weer een klein haakprojectje opgepakt. Het is maar een klein klusje dus lekker snel resultaat, is ook wel eens leuk.


1 opmerking:

  1. Ben benieuwd wat je gaat haken. Heeft het iets te maken met de tekst onder het haakwerk?? de zakdoeken hoesjes zien er leuk uit. Fijne dag vandaag, groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...