vrijdag 16 november 2012

Van gordijnen naar etui...

Zoals te zien op mijn andere blog heeft onze zoon nieuwe gordijnen op zijn kamer gekregen. En van het restant wilde ik nog graag iets maken.

Nu mijn zoon op de middelbare school zit moet er ieder dag een etui mee naar school. Het etui wat hij daarvoor gebruikte noemde wij de schoen. Het is ontzettend groot en zit mega in de weg in zijn rugzak. Dus daarvoor in de plaats is het iets kleinere etuitje gekomen wat ik gemaakt heb van het restant van de gordijnen.


Het patroon van het etui komt van Oontje.


 De rits was een oudje en de voering een restantje.



Nu kan hij er weer even tegen. Ik heb ook nog wat stof over van de gordijnen. Maar weer eens bedenken wat ik daar nog van kan maken.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en stoer etui heb je er van gemaakt! Mijn zoon is eveneens net op de middelbare school begonnen en ik heb best medelijden als ik zie wat er allemaal door die kids meegesleept moet worden:-))
    Ik heb het patroontje opgeslagen, bedankt voor het delen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij kan netjes naaien zeg ,t ziet eruit alsof je het in de winkel hebt gekocht ,maar deze is uniek ,die heeft niemand ,dat is het leuke van zelf maken :)
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Wat leuk als je alles zelf zo goed in elkaar kan steken. Van gordijnen tot pennenzakken toe.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo maar even een etui maken, knap hoor...ik vind hem superstoer en heel leuk zo met die stoere voering.
    Past vast beter in zijn tas:)

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi....en zo netjes!!

    Leuk is dat he, als je iets kunt maken van afval(lol)

    Fijne dag.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...