vrijdag 1 februari 2013

Mooi boekje... Nice booklet...

Voor al die lekkere koekjes, cakes en muffins heb ik een speciaal boekje met daarin de recepten. Zo heb ik altijd het juiste recept bij de hand.

Het was maar een gewoon notitieboekje, ooit gebruikt door manlief en toen weer afgedankt. Na zorgvuldig de gebruikte blaadjes er uitgesneden te hebben kon ik het fijn gebruiken. Maar de omslag was niet naar mijn zin. Dus maar weer eens in mijn lapjes gedoken en heerlijk zitten freubelen.


Een mooie knoop erop en zie dat eens prachtig liggen.



For all those delicious cookies, cakes and muffins I have a special booklet containing the recipes.
So I can always find the right one.

It was just an ordinary notebook once used by my hubby. I didn't like the cover so I made myself a new one. With a beautiful button it looks very nice.

3 opmerkingen:

  1. Super handig zo'n receptenboekje en ja leuk hoor
    de omslag die je hebt gemaakt.
    Zo zie je maar weer ze
    komen altijd van pas he de lapjes die je nog hebt liggen.

    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor en zo blijft het boekje ook netter!

    groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...