dinsdag 16 december 2014

Kerstsok...

De kerstboom is dit jaar versierd in het goud met wit. En daarbij heb ik ook een kerstsok gemaakt. Wat kleiner dan normaal zodat hij leuk in de boom staat.


Alle stofjes die ik gebruikt heb zijn restantjes. Een restje stof wat ik over had van de stoffen kerstbomen die ik al jaren geleden gemaakt heb. Nog wat wit linnen (ooit een zomerrokje van mijn dochter) en het randje was een ongebruikte sloop die ik van mijn moeder kreeg.


Een eenvoudig borduurtje om de sok wat meer kerst te maken. En een knoop uit de knopendoos.


3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden. Mooi borduursel heb je er op gemaakt. Nu is het een mooi geheel.
    Kies je ook elk jaar andere kleuren in je boom? Of in ieder geval gedeeltelijk? Alles nieuw kopen ieder jaar is misschien wat teveel van het goede. Alhoewel, met die prijzen van tegenwoordig...

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo nu en dan koop ik er wat bij en zo heb ik dus al een hele verzameling. En daarmee variëren we, soms alles goud,rood of wit en combinaties.

      Verwijderen
  2. Leuke sok en zo goed van restjes gemaakt. Fijne kerst. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...