donderdag 9 april 2015

Twee wijzen...

De afstandsbedieningen slingeren hier steeds rond. Maar nu is er een wijze uil die alles in de gaten houdt. Nooit meer zoeken, maar alles bij de hand. Geïnspireerd door Pinterest heb ik deze uil gemaakt.



Ook mijn dochter heeft een wijze uil op haar kamer zodat ze niets meer kwijt kan raken, ahum.


Iedere uil heeft drie opbergvakken voor telefoon, afstandsbediening enz. En ze staan als kussens ook nog gezellig op de bank.


Ze zijn gemaakt van een oud gordijn, een rokje van mijn dochter, een bloes van mijn dochter en een restantje spijkerstof.

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er niet alleen wijs uit, maar ook mooi, heel origineel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik was ze op Welke ook tegengekomen met patroon en aangezien ik dol ben op uiltjes staan ze op m'n to-do-list (die inmiddels eindeloos is, maar dat mag de pret niet drukken he hahaha)
    Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handige uilen. Einde van de speurtocht naar de afstandbediening.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...