maandag 14 december 2015

Tas Amy Butler...

De stofjes en patronen van Amy Butler zijn altijd mooi en stijlvol. En deze tas stond al heel lang op mijn verlanglijstje.



Het zoeken naar de juiste materialen vind ik altijd moeilijk. Sta ik maar te wikken en te wegen. Vaak haal ik het een paar keer tevoorschijn. Deze combinatie van stoffen of toch maar die. Voordat ik begin ben ik al zoveel tijd kwijt. Maar dan ineens zie ik het en hoe heerlijk om dan te beginnen.




Dit was echt een geweldig leuk patroon om te maken. Meestal wil ik een patroon maar één keer maken maar deze moet echt nog eens in de herhaling.


2 opmerkingen:

  1. Ook deze is heel goed gelukt!Leuk model ook.Het is een koop patroon, neem ik aan?

    Heel herkenbaar voor mij....ik ben ook vaak aan het dubben wel stofje te nemen. Een echt luxe probleem!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment. Het patroon komt uit een duits blad "Patchwork spezial" uit 2007. Dan zie je meteen hoe lang ik deze tas al wilde maken ;-). Groetjes, Nicole

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...