donderdag 1 december 2016

Adventskaarsen...

Vandaag alweer 1 december, de dagen worden weer korter en de feestdagen komen eraan. Al jaren wil ik adventskaarsen neerzetten en dit jaar is het eindelijk gelukt. Tussen het werk, het werken aan de surprise en al die andere dingen waarmee de dagen worden gevuld, is het eindelijk gelukt.


De kaarsen had ik al heel lang in huis. Alleen de nummertjes erop en een ster en daar staan ze dan eindelijk te "stralen". De nummertjes heb ik gedrukt op kalkpapier. En de eerste kaars mag nu aan. Dan kunnen we gaan aftellen tot aan de kerst.


Er staan nog een paar knutselklusjes voor de kerst op mijn verlanglijstje. Nu nog wat tijd zien te vinden.

Fijne voorbereiding op de Kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...